Monday, 3 August 2015

TITANIC Najib Razak dari TEMPO INDONESIA






'KAPAL TITANIC' Najib Razak

Nota: 1. Teringat saya akan kata-kata pedas seorang Menteri kanan baru-baru ini ketika menegur Tun Dr Mahathir Mohamad berhubung dakwaan merosakkan nama negara dimata dunia. 

2. Jangan haramkan Majalah Tempo pulak yer.


8 comments:

Sharul Nizam said...


Tak boleh cakaplah sakit hati bila tengok Najib dan Isteri dia. Banyak pula gambar diaorang di merata - rata tempat.

Bila El Chapo lari dari penjara, dia berlakonlah jugak, gali lubang bawah tanah sepanjang satu batu walaupun satu Mexico tahu dia rasuah orang penjara.

Mamat ni, suruh orang -orang dia tanam bangkai gajah, tengah hari, tepi jalan depan ketua polis, ketua pencegah rasuah dan sebagainya. Dahlah tu marah bila orang lalu lalang tanya kenapa tanam mayat gajah. Power betul mamat ni.

COSA NOSTRA, YAKUZA, JP MORGAN, IMF - you got yourself, somebody to emulate. RESPECT.

Maliq Alsamani said...

Malu ni kan kalau dah takde.....payah beb! Maruah ni pulak kalau takde lagi lah payah!! Cuba kita yg kena caci maki sumpah seranah dan pelbagai setiap hari......agak2 lena ke tidur? Kalau bekerja boleh menumpu ke? Takkan dah takde jiwa kot!!! Lepas tu pulak kita tau apa yg sebenar2nya berlaku....mcm kita minum air kosong lah....org tanya takkan minum air kosong je? Kita pun jawab ....tak lah air sejuk je! Tak ke haru tu? Ish...ish...
Yg dia terlupa sebenarnya dia bukan tipu kita je....Allah pun dia tipu! Lagi lah haru....cer tanya kat diri sendiri....apa aku dah buat ni....salah ke betul? Nnt aku nak berjawab dgn Allah mcm mana....

Anonymous said...

The Bugis are a famous seafaring people highly-skilled in boat-building techniques. Unfortunately, one horrendous abnormality among their nobility has brought enduring disgrace to their nation. If his Titanic were to sink, may Allah protect Malaysia from the swirling currents of its deep and dark demise.

Anonymous said...

You shitheads have been check-mated. Now go and drown your sorrows with whatever drink that you think can do the job.
My congratulations to you all for supporting a corrupt party all this while.Hip Hip Hooray....
Now go and die for all I care.

Anonymous said...

Great Liar...bila dh berbohong, akan terpaksa berbohong, berbohong lagi dan lagi...pada satu tahap dh x tau apa nk bohong...berbohong dgn 30 juta rakyat Msia...dosa makin bertambah...hidup pun x tenteram, badan panas...x bole tdur lena...bertaubat la Najib & Rosmah sblm terlambat.

Anonymous said...

Segarang Bugis kalah tetap kalah pada Minang.

Anonymous said...

So what now? The newly minted Deputy Prime Minister still wants to extradite RCB-SR? Or did I see or heard him say the other day "This is Zahid Hamidi..." dengan penuh angkuh!

WSJ yang duk pung-pang nak disaman, acha jer kan? Sebab modal dah kantoi?

Jangan cakap telor termasok, dah sampai terkeluar kat mulut kut? Sampai gitu sekali lah Kepalanun-Bugis bersama Hulubelalang nya.

Man UMNO has turned into filth worst than DAP, PKR and PAS pooled together! This must not be good for the country!

Apa lah nasib melayu-muslim-bumiputera nanti.

Knights Templar said...

Alas ..... Is All Lost !!!